ניהול תיק עובד

מודול לניהול תיק עובד

 תיק עובד ממוחשב

תיק עובד ממוחשב איסופית HR   מרכז מידע ומספק תמונה עדכנית והיסטורית אודות כל עובד, החל מפרטיו האישיים, תהליכי קליטה, מיומנויות וכשירויות, היסטוריה תעסוקתית, הפסקות עבודה, ועד לסיום עבודה.

מאגר מרכזי המשרת תהליכי עבודה בארגון

תיק עובד ממוחשב איסופית HR   הינו מאגר נתוני העובד שנבנה בהדרגה החל באיסוף נתונים אודות מועמד בשלב הגיוס – נתונים שמועברים אוטומטית לתיק המידע האישי עם קליטת המועמד בארגון. המידע מתעדכן ומתעבה לאורך מחזור חיי העובד בארגון.

האינטגרציה בין המערכות השונות של רנעד טק כגון נוכחות לבין תיק המידע האישי, מבטיחה את קיומם של תהליכי עבודה מוסדרים העונים לצרכים התפעוליים והניהוליים של המשאב האנושי ומאפשרים אוטומציה, ייעול וצמצום בפעילות האדמיניסטרטיבית.

תיק עובד ממוחשב איסופית HR   – תועלות עיקריות

  • מקור מידע מרכזי אודות נתוני העובד, ללא צורך בהקלדה כפולה והזנה במערכות שונות
  • מאפשר צפייה ושליפת נתוני עובד /מחלקה ברמת הרשאה בממשק אינטרנטי ידידותי .
  • מצמצם ניירת ועבודה אדמיניסטרטיבית
  • צמצום חשיפה לסיכונים של עברה על חוקי עבודה באמצעות התאמה לחוקת עבודה, סריקת חוזי העסקה ומידע עובד פרטני כגון היתרים שיש לחדש עבורו ועוד.
  • שמירת נתונים היסטוריים ועדכוני נתונים
  • איסוף ושמירה של צרופות ומסמכים סרוקים כגון קורות חיים, אישור מחלה, תעודות הסמכה וכד', כולל אפשרויות חיפוש
  • מגוון אפשרויות חיפוש עפ"י פרמטרים כגון השכלה, תקופת ניסיון וכד'
  • מסך "משימות ותזכורות" המציג משימות לביצוע לפי תאריכי יעד כגון פתיחת קורסים , תאום ראיונות עבודה והערכות ועוד.
  • מחולל מסמכים המאפשר הוספת מסמכים קבועים עם תוספת פרמטרים במסמך מתוך תיק עובד.

ניהול עובדים/תיק עובד.

סריקה ו/או קישור מסמכים לתיק העובד. מערכת קבלת הודעות (תיק תזכורת) והתראות אוטומטי. עדכון נתוני עובדים ע"י מספר משתמשים ומתן הרשאות מיוחדות לתיקיות חסויות. תיעוד הדרכות, הערכות, שינויים ארגוניים, התמחויות, מרכיבי שכר ועוד.

אלפון עובדים באינטרנט עם אפשרות לאתר עובד לפי שם וטקסט חופשי.

סריקת מסמכים
קליטת קבצים ישירות למערכת (דרך פקס, Email או סריקה) טופס מחלה או מילואים ,קורות חיים , סיכומי ישיבות ומידע רלוונטי לתיק העובד.

שליחת נתונים
רנעד טק פיתחה עבורכם דו"חות שימושיים, המגיעים "Built in" עם המערכת. ניתן ליצור פקודות למשלוח דוחות במייל ברמת עובד /מנהל .

המערכת מארגנת ומסדרת את המידע בצורה יעילה ונוחה לשליפה, הפקת הדו"חות מתבצעת ב"קליקים" בודדים.

ניתן להציג את הדו"ח ב- Internet Browser – דו"ח מעוצב בצורה ידידותית וניתן להעברה ב-Email ישירות מתוך אפליקציית הדו"ח. ניתן גם להציג את הדו"ח ב-Excel ולהמשיך "לעבד" אותו באמצעות כלי זה.

שליפת נתונים
המערכת מארגנת ומסדרת את המידע והמסמכים בצורה יעילה ונוחה לשליפה, הפקה וצפייה במסמכים מתבצעת ב"קליקים" בודדים.
ניתן להציג את המסמכים ב. Internet Browser –

ניהול מערך הגיוס
קליטת קורות חיים ישירות למערכת (בסריקה) שדות של פרטים אישיים (שמות, כתובות, טלפונים…) מועברים אוטומטית למערכת ללא צורך בהקלדתם (מיפתוח קו"ח).

ניהול הערכות עובדים
הערכות עובדים הינן דבר חשוב אשר נותן כלי בידי ההנהלה לשיפור יעילות העובדים והחברה. ניתן לקבוע ביצוע הערכות אחת לתקופות מסוימות או לאחר סיום פרויקטים.
בעזרת מודול ההערכות של איסופית תוכלו לבצע הערכות עובדים יעילות ומוצלחות. יעילותה של המערכת חוסכת הרבה כסף בשעות העבודה של מנהלי מחלקות ואנשי משאבי אנוש.

מסכי ממשק לניהול תיק עובד.

1.מסך פרטים אישיים מתוך מערכת האיסופית.

2.מסך פרטים נוספים ,מנהל ישיר, ארץ לידה וכו עד 15 שדות בחירה.

3.מסך פרטים אישיים ,ניתן לבחור שדות ע"פ דרישה דת ,מין, השכלה עד 15 שדות בחירה.

מסך מסמכים אישיים הכולל מידע על מסמכים סרוקים ומאפשר סריקה מכל דפדפן.

x
להשארת פרטים

צור קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

דילוג לתוכן